Hieronder staan de meest gestelde vragen. Als uw vraag er niet bij staat, neem dan gerust contact met ons op.

Hoe zit het met parkeren?

Parkeren kan gewoon voor de deur of zelfs op het terrein. Wij helpen graag een handje mee met laden!

Kan ik bij u terecht voor een vrijblijvend advies?

Wij geven u graag een geheel vrijblijvend advies, ook over eventuele ‘vervangers’.

Is het mogelijk om prijzen op te vragen?

Jazeker. Wij zien uw aanvragen graag tegemoet, ook voor hele speciale/zeldzame (vorm)planten! Dit is mogelijk via e-mail, telefoon etc.. U ontvangt van ons dan zo snel mogelijk een scherpe offerte.

Wat is de minimale afnamehoeveelheid?

Voor vaste planten (P9) gelden prijzen bij een minimale afname van 24 stuks. Bij mindere hoeveelheden rekenen wij staffeltoeslagen. De prijzen voor de overige beplantingen zijn per stuk.

Kan ik mijn beplanting bestellen en daarmee ook klaar laten zetten?

Uiteraard is dit mogelijk. Wij doen er alles aan om, zodra wij uw bestelling (per e-mail, telefoon, etc.) ontvangen hebben, deze zo snel mogelijk voor u klaar te zetten. Wij laten u natuurlijk weten wanneer u de bestelling kunt komen ophalen. Daarnaast is het mogelijk om de planten zelf uit te komen zoeken op onze Cash & Carry en deze later op te halen. Wij zetten voor u dan alles bij elkaar en helpen u graag met laden! Desgewenst kunnen de planten worden geleverd op locatie.

Bezorgen jullie ook op locatie?

Jazeker, wij bezorgen alle dagen van de week tegen vaste tarieven.

Hoe zit het met de kwaliteit van de beplanting?

Wij werken met vaste leveranciers uit zowel binnen- als buitenland die uitsluitend topkwaliteit leveren. We streven naar een uniform product, het hele jaar door. De tevredenheid van onze klanten staat op de eerste plaats!

Zijn de prijzen het hele jaar hetzelfde?

Daar streven we wel naar. Alleen marktinvloeden kunnen voor minimale prijsveranderingen zorgen.

Hoe lang is de gemiddelde levertijd?

Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie?

Afrekenen kan op meerdere manieren: contant of op rekening.

Kan ik ook fust bij jullie inleveren?

Wij nemen alle fust retour die u bij ons heeft afgenomen en door ons is gefactureerd. De prijzen van het fust (inkoop- en retourprijs) worden per jaar door ons vastgesteld.

Wat doen jullie met klachten?

Klachten nemen wij altijd serieus en zullen wij met de grootst mogelijke zorg afhandelen.